Schaal van betekenis

0
Hallo, Ongeveer een maand geleden ben ik betrokken geraakt bij een initiatief van Manifesto met de naam Schaal van Betekenis (http://schaalvanbetekenis.org). Het doel van dit initiatief is om bedrijven te stimuleren niet alleen naar financiĆ«le cijfers te kijken, maar ook doelen te stellen op het gebied van duurzaamheid, klant- en medewerkerstevredenheid. Op vrijdag 23 november organiseren ze een creathon om met een groep mensen e.e.a. verder te gaan uitwerken. Ik zit in het webapp-team die als doel hebben om te onderzoeken of we een webapp kunnen maken. Uiteraard dacht ik gelijk aan Mendix als mogelijk platform. Misschien dat er zelfs al iets gebouwd is van hetgeen we zoeken. We willen een webapp bouwen waarmee bedrijven d.m.v. vragenlijsten gaan nadenken over bijv. duurzaamheid, klant- en medewerkerstevredenheid. Vervolgens willen we ook dat deze bedrijven doelen gaan stellen en dat e.e.a. gemeten gaat worden en gevisualiseerd in een dashboard. Is er iemand in de Mendix community die ons een stapje verder wil helpen? Misschien dat er iemand is die samen met ons een prototype wil bouwen. Tegenprestatie is bijvoorbeeld een vrijkaartje voor de creathon ter waarde van 100 euro. Met vriendelijke groet, Tim Ruijters tim.ruijters@gmail.com +31613065982            
asked
1 answers
0

Hi Tim. 

Interesting. When you give me a direct message via my profile we can see the options to join

Hans

answered